marți, 16 septembrie 2008

vise-n plina toamna

Astazi a dat soarele.Ce frumos este soarele dupa cateva zile mohorate! :) Mie imi place mult mai mult soarele de toamna,nu te arde atat de tare,ci doar te incalzeste,te reface...are si toamna savoarea ei,daca stii cum sa o gusti.Mi-ar placea sa traiesc undeva la mansarda,sa imi amenajez un spatiu diferit,un refugiu numai al meu,asa cum facea adolescentul miop din romanul lui Eliade.Mi-ar placea sa ascund o parte din soarele asta palid intr-o cutie si sa ii dau drumul in zilele reci de iarna.Sa pastrez frunzele uscate si ruginii intacte intr-un borcan mare si apoi sa colorez natura cu ele in anotimpul rece.Sa surprind cateva sunete din glasul randunelelor ce pleaca zorite spre tarile calde si sa imi alin noptile lungi si incremenite de iarna.Uff..de-as putea sa ma joc eu asa.Dar pana atunci,sa revenim la oile noastre:)

Niciun comentariu: