luni, 1 septembrie 2008

despartire de septembrie

Ora 1 p.m.Opresc televizorul.Incerc sa adorm.Imi pun telefonul pe silentios,langa pat si inchid ochii.Nicio sansa de somn.Aprind televizorul.Nimic interesant.Il opresc din nou.Arunc telecomanda.Ma bantuie un gand.E atat de greu sa stii ca in urmatoarea perioada nu vei mai stii nimic de el,tinand cont ca in tot acest timp nu au trecut nici 5 zile in care sa nu vorbesti cu el...oare cum o sa fie peste 5 luni?ce o sa se intample in timpul asta?o sa se schimbe ceva in lumea mea,in lumea lui,in inima mea sau in inima lui?
A venit toamna.Mi-e frig.Acum nimic nu ma mai poate incalzi.O frunza de vita-de-vie adie usor langa geamul meu.Soarele nu mai are putere.Acum noptile sunt mai lungi,iar pentru mine mai albe.Aprind lumina.Iau o carte si incerc sa citesc ceva.Citesc 2 pagini.Ajung la sfarsitul paginii si constat ca nu am inteles nimic.Nu pot sa ma concentrez.Nu am stare.Nu am chef de nimic.Opresc lumina si astept sa adorm.Aud un caine latrand.Ma uit la ceas.1:20 pm.De ce nu se face mai repede dimineata?1000 de ganduri imi trec prin minte.Vreau sa dorm...sa dorm...sa dorm...

Niciun comentariu: