miercuri, 27 august 2008

•scrisoare catre Cristinica


Desi m-ai rugat ca aceste randuri sa treaca intai pe la tine si abia apoi pe bloC,am preferat sa le postez direct,fara aprobarea dvs:))
Draga mea femeie...de cand nu ne-am mai vazut...multa vreme a trecut.Noroc cu tehnologia asta moderna,ca mai sunt si eu la curent cu viata ta mirifica si tumultoasa:)) Eu iti scriu din alta lume.Din lumea in care ai timp sa te gandesti la ceea ce nu ar trebui si sa mai postezi si pe bloC.Ce sa zic...mi-e dor de tine.Mi-e dor sa hoinarim pana la epuizare,sa agatam numai unu' si unu' in Herastrau,sa pierdem vremea cautand vreun fast-food sau sa asteptam chiar si 45 de minute pentru o pizza.:)) Sa "invatam" impreuna pentru examene,sa bem(beau) bere la terasa,sa ne povestim aventurile amoroase si mai ales...dar mai ales...sa facem farse:))
In momentul de fata simt o oarecare gelozie poate nejustificata,dar vad ca ti-ai gasit noi parteneri de "pierdut vremea" printre colegii aia nebuni ai tai de la munca.Bine,asta cand esti libera.:)) Sper doar ca nu m-ai uitat si ca in curand te vei intoarce la mine si la vechile noastre obiceiuri.


Te-am pupat pe portofel(ca si-asa,acuma ai salariu:))

zuzolina

Niciun comentariu: