vineri, 29 august 2008

•about bub&masterik


Dragii mei,


Incep prin a spune ca acest articol este chiar foarte subtil si retinut,pentru ca altfel cine stie cine ma mai saluta pe strada cu roata din fata de la masina:))
Am sa va vorbesc acum despre un cuplu mai mult decat caraghios,Stan si Bran sau soarecele si pisica erau mici copii pe langa cele doua personaje ale mele...Asadar...fara a da nume...sa le spunem Buba(ea) si Hubabuba(el).Buba era o fata sensibiloasa,dulce si putin cam sarita de pe fix,iar Hubabuba era un fel de Garfield,nebun,cu idei sarite de la gradul de normalitate si f impulsiv si razbunator .S-au vazut,s-au placut,sa trecem peste formalitati,ca sunt deja invechite,de vreo 5 ani aproape:)) Seaparat,parca te mai poti intelege cu ei,dar impreuna sparg toate topurile:))Se completeaza,se iubesc,se tachineaza,se cearta,se urasc,se jignesc,se impaca,si apoi iar se completeaza,se iubesc,se tachineaza,se...si apoi iar.:))Parca ma uit la o telenovela de pe acasa,dar o telenovela cu tenta de comedie,uneori chiar spre parodie:)) Imi place de ei asa cum sunt:tampiti,sariti de pe fix,nebuni unul dupa celalalt,ironici,nervosi,gelosi si mai ales,dar mai ales....gemeni:)) Ii ador cand sunt gelosi,pentru ca reactioneaza ca un taure pregatit pentru corida vietii lui:))
Si cand se intalnesc...ies scantei in adevaratul sens al cuvantului:))nu vreau sa-mi imaginez:)) Au atat de multe aventuri impreuna,incat nici nu le mai stiu numarul si locul:))
Le urez doar sa ramana impreuna ,asa,pana la 80 si de ani,sa ii vad si eu cu puradeii(babuneii) iesind la plimbare si schimbandu-le scutecele:))La mai mare!:):*

Niciun comentariu: