vineri, 29 august 2008

•aberand cu petricix



petricix:ce faci mai bien dispuso?
misha:bine,ma,femeie
misha: ch fffff bine
misha:matalutza?care mai e viata ta?

petricix:mai...e mica,bleaga si mereu pe stanga(prostata)
miha:)) a naibii,pe dreapta nu vrea niciodata:))
petricix:nu,ca a fost handicapata din nastere,s-a nascut pe stanga:))
petricix: fac f bine mai ales k am examen luni la informatica

misha:si eu am marti la comunicare
misha:da' ce se vede in poza?ce'as alea d pe pereti?
petricix:gloantele care nu m-au nimerit!:))
misha:du-te fata:))
petricix:fata eu si pe patul de moarte fac glume

misha:da,vad

petricix: cum mai stai cu dragostea?
petricix:tot cu acelasi?

miha:da

petricix:bv.cu el te mariti:))

miha:nu pot sa renunt la asa un amant...fatal

petricix:=))
petricix:de,fata,daca stie sa satisfaca?

miha:pai normal:))
miha:mataluta?
miha:cu costin?

petricix:tot
petricix:cu el
petricix:fata,e un pervers:))

miha:de ce?
miha:ce te pune sa-i faci?

petricix:frectie musculara:))
petricix:glumeam
petricix:e nebun,ii trec numai prostii prin cap

miha:masaj eroic?:))

petricix:fata,eu treb sa ies,vb mai p seara
miha:da,fata,stiu,cand e vb de din astea,tu mereu pleci:))
miha:bne.pa
miha:vezi ce faci q costin

petricix:ahaa..si tu la fel:))pa pa

Niciun comentariu: