miercuri, 27 august 2008

•direct2him


M-ai invatat atat de multe lucruri!Nu stiu ce ai vrut de la mine cu adevarat,o sa ramai un mare mister,poate unul dintre cele pe care nici astazi nu am reusit sa le deslusesc.Nu vreau sa cred ca te prefaceai cand ma mangaiai sau cand imi vorbeai frumos.Nu vreau sa cred ca te prefaceai secunda de secunda,mi-e atat de greu sa cred asta!Te-am simtit suferind,am simtit legatura aia dintre noi,cum sa fie asta o iluzie pe care mi-am creat-o eu?Ai putea spune ca ma iubeai in felul tau.Asta e felul tau?E greu sa constati dupa o despartire ca ai irosit atat de mult timp pentru ceva ce nu a fost sa fie!Da,a fost o experienta.Poate nu cea mai frumoasa.Nu pot sa cred ca ai jucat atat de bine.Felicitari!Ai luat Oscarul daca te-ai prefacut in toata vremea asta.Ce sunt eu,consolarea cuiva?pata de culoare din viata ta neagra?Imi fac tot felul de scenarii.Si cred ca de fapt caut tot felul de scuze.Oare asa e lumea ta,in general?Atat de superficiala si lipsita de gravitate?Nu imi place lumea ta.Vreau sa ma intorc la mine.Nu vreau sa uit.Vreau doar sa merg mai departe.Si cred ca o sa pot si fara tine,baby!:)

Niciun comentariu: