sâmbătă, 18 octombrie 2008

In love with 2?

Vorbind cu cineva zilele trecute,ma intrebam...un barbat poate iubi doua femei in acelasi timp?dar o femeie?poate sa iubeasca doi barbati?Raspunsul meu este NU.Si nu pentru ca nu mi-ar conveni mie sa fiu parte dintr-un trio,ci pentru ca eu asa cred.Si acum sa spun si de ce.
In primul rand, cine crede ca e indragostit de 2 persoane in acelasi timp,dupa mine,se insala.Poti sa doresti o persoana,sa fii atras din punct de vedere fizic,sa ai ceva de impartit cu el/ea(ceva care nu prea are legatura cu iubirea),sa ai nevoie de ea,dar in niciun caz sa o iubesti.Poti eventual sa crezi ca iubesti doi/doua in acelasi timp si sa te inseli.E atractie sau nevoie.Nicidecum iubire.Iubirea adevarata nu poate fi mai mult decat una singura.Si argumentul ca fiecare iubire e diferita nu prea sta in picioare pentru mine in cazul asta.Nu am nevoie de diferite exemple,de situatii din mass media sau de viata lu' cutarica.Nu ai de unde sa stii tu ce a fost cu adevarat dincolo de imaginea pe care au afisat-o.Nici eu nu am de unde sa stiu,intr-adevar.Asa ca iese din discutie.Dar pentru mine iubirea e mai mult decat a te intalni zi de zi cu celalalt doar pentru ca "asa se face".E mai mult de a-i spune celuilalt cuvinte frumoase doar de dragul unei relatii aparent frumoase...Atunci cand ai impresia ca iubesti doua persoane,nu iubesti niciuna de fapt.Multa lume confunda a iubi cu "a tine la..." ,"a dori","a avea nevoie de...",sau mai stiu eu ce...Pentru altii,iubirea inseamna un moft,o confirmare a propriei puteri de seductie.De ce se confunda asa de usor iubirea?Dragostea nu are de-a face cu nimic din toate astea.Nu e musai sa fii cu cineva din dragoste.De ce apare cuvantul iubire acolo unde nu ii este locul??Pentru mine iubirea inseamna sa il porti pe celalalt in suflet,sa te culci cu gandul la el si sa te trezesti cu acelasi gand,sa simti ca nu poti sa iti continui existenta fara el,sa ai nevoie de el pentru a merge mai departe,sa vrei sa fie doar al tau si tu sa fii numai a lui....sa vezi soare cand afara ploua,sa vezi bunatatea in oamenii rai...sa simti o energie,o impacare sufleteasca alaturi de el....si sa-mi spuna mie cineva ca poti simti asta pentru doi oameni deodata!!!

Niciun comentariu: