vineri, 31 octombrie 2008

Awake-un alt mod de a vedea realitatea

"Awake" este un film care m-a zdruncinat,pot sa spun.De multa vreme nu am mai vazut un film cu un final atat de putin previzibil.In mare,e vorba despre Clay,un miliardar,care realizeaza pe masa de operatie ca este imun la susbtantele anesteziante.Aflandu-se in timpul unei operatii pe cord deschis,el simte fiecare miscare a bisturiului...Desi ii vine sa urle,sa strige in gura mare ca e treaz,nu poate sa miste niciun deget,fiind paralizat.Aflata alaturi, sotia lui, Sam, ii da,poate,cea mai puternica lovitura:se dovedeste a fi victima unui complot la care ia parte si "prietenul" lui Clay.Si daca pana atunci ma gandeam ca urmaresc o frumoasa poveste de dragoste,de la jumatatea filmului am avut o mare surpriza,aceea de a viziona,de fapt,un thriller.Nu am indraznit nici macar sa ma pun in pielea personajului,atat de infricosator mi s-a parut...Mi s-ar parea imposibil sa ajung in situatia aia,in care logodnica si prietenul cel mai bun imi pun la cale moartea si culmea,asta se intampla sub ochii mei.Nu stiu ce m-ar durerea mai tare:sa simt cum doctorul se "joaca" cu mine pe masa de operatie,sau lovitura pe care mi-au dat-o cele mai apropiate 2 persoane din viata mea..."Awake" este un film care te face sa te gandesti ca esti un norocos ca traiesti...Viata pare o gluma,proasta in cazul lui Clay...daca stiti subiectul,in mare,nu mai are acelasi farmec,eu nu auzisem de el dinainte.Vi-l recomand,so...vizionare placuta!

Niciun comentariu: