miercuri, 28 ianuarie 2009

Vad urmele tale

Un pas inainte.Si inca un pas.Un gand furat de dor,o privire,si iar doi pasi inapoi...Si tot asa.Urasc momentele in care trebuie sa rupem foaia si nu sa o intoarcem.Persoanele din viata noastra vin si pleaca, dar "urmele lor" raman.Uneori cuvintele intre oameni sunt de prisos.Legaturile dintre ei sunt mai puternice decat vorbele.


Astazi am trecut pe langa masa aia la care am stat si unde am baut cafeaua aia amara. Mai tii minte?:)


Se intampla de multe ori sa gandim la fel.Uneori ne-o spunem, alteori nu...Insa da, gandim la fel.


Stii sa ma tachinezi intr-un fel aparte.Nimeni nu reuseste atat de repede sa ma faca sa zambesc intr-o zi atat de ploioasa...


De ce uneori nu avem curajul sa ne spunem ceea ce simtim? Lucrurile ar fi mult mai simple asa...

Imi spuneai ca nu ai incredere in oameni.Nici eu nu am incredere in oameni. Nimeni nu are incredere in nimeni.Traim intr-o lume perfecta asa?


Niciun comentariu: