vineri, 9 ianuarie 2009

copii?no, thanks:)

Copiii de azi sunt oamenii de maine...hmmm...nu vreau sa ma gandesc la viitor!Vreau sa traiesc prezentul. Si in prezent vad niste copii care au uitat ce inseamna copilaria...vad niste copii care vor sa se maturizeze fortat, pentru ca asa cred ei ca le sta bine.Copii care au alte valori astazi. Vad copii care par sa se bucure de mult mai multe drepturi astazi...de drepturi la care altii nici nu indrazneau sa viseze candva.Din pacate s-au obisnuit asa, sa obtina totul pe tava...lasa, ca ma ajuta mamica sau taticu'! Gasesc ei o cale pentru micutul de mine!...Vad copii care au aproape tot ceea ce si-ar putea dori dar asta nu ii face cu nimic mai bogati. Daca as fi parinte, cred ca as fi un fel de dictator. Si copiii mei nu au decat sa ma condamne si sa ma injure in fiecare secunda.Vor avea ei timp si sa imi multumeasca. Copiii din ziua de azi(unii, recunosc) obtin cu prea mare usurinta ceea ce isi doresc si tocmai de asta nimic nu ii mai bucura si nimic nu ii mai motiveaza.Unui copil, daca ii dai un deget, iti ia toata mana. Din punctul meu de vedere, educatia inseamna totul. Cei 7 ani de acasa sunt esentiali. Urasc parintii care isi rasfata copiii!Cu tot ce inseamna rasfat!

2 comentarii:

Crissa spunea...

exemplu de copil rasfatat. Am iesit cu verisoara mea mai mica in parc si cu o colega de-a ei de cleasa(ea fiind calasa a 2a). Stiam ca ii place sa iasa in parc si m-am oferit eu sa merg cu ea, parintii ei fiind ocupati, unul cu serviciul celalalt cu fratele ei. Ea m-a intrebat daca poate veni si colega ei si eu am fost de acord. Am ajuns noi in parcul Cismigiu si ne plimbam. Pe o straduta in dreapta era o doamna care vindea papusi. ANdra (verisoara) se uita atenta la papusi, erau niste papus vechi . nu Barbie sau Cindy sau ce mama lor de papusi mai exista, si m-a intrebat daca pot sa ii cumpar una, eu am zis bine si am lasat-o sa-si aleaga papusa dorita. Dupa aia am intrebat-o si pe colega ei daca vrea o papusa spunandu-i ca nu era o problema iar ea se incrunta la mine si imi spune "Mie mami cu tati nu imi cumpara papausi dastea de la gunoi, eu am doar papusi originale". Eu am ramas masca si am tacut din gura, Andra se uita la mine, i-am facut cu ochiul si am mers mai departe. Intrebarea mea este, o papusa originala este o papusa aparuta acum? blonda cu fusta scurta etc? sau o papusa cum astazi nu mai gasesti in magazine, papusa pe expresia careia chiar poti citi ceva...

ronin spunea...

Trebuie să facem o diferenţă între realitatea de astăzi şi cea de ieri. Dacă acum există mai multe posibilităţi nu văd de ce nu s-ar bucura de ele. Şi noi ne-am bucurat de mai multe decât părinţii noştri care probabil la fel au gândit cum gândim şi noi acum. Pe de altă parte mai sunt şi răsfăţaţii, cei care primesc mult prea mult şi care dacă mai şi primesc o mentalitate românească autentică... :D