duminică, 7 decembrie 2008

eu ma mint, tu te minti, noi ne mintim...


Oamenilor le place sa se minta singuri.Le place sa creada ca totul este perfect, cateodata, de teama sa nu sufere din lipsa de perfectiune...Le place sa creada ca iubesc, desi sentimentul lor se reduce deseori la o simpla afectiune, poate chiar compasiune...Le place sa creada ca sunt iubiti de ceilalti, desi sunt facuti sa sufere cu mare usurinta. Le place sa creada ca vor trece usor peste anumite probleme, desi numai ei stiu cu ce greutati se vor confrunta. Le place sa accepte anumite compomisuri, desi stiu ca vor regreta.Imi displac oamenii care pretind perfectiunea, care nu deschid bine ochii in jurul lor si vad doar intr-o anumita directie.Nu ii inteleg pe oamenii care se complac in anumite situatii care le fac rau, si ii admir pe cei care au curajul sa puna punct unui capitol din viata lor si sa o ia de la capat. Ii invidiez pe oamenii care iti spun verde in fata ce ii doare si pe cei care nu sufera din orice fleac. De fapt...toti ne mintim la un moment dat.Cred ca daca nu ne-am contura universul asta plin de speranta si de iluzii, am fi niste deprimati.Am sta sa ne plangem de mila, pentru ca nimic nu este de fapt asa cum ne dorim...

Niciun comentariu: