joi, 20 noiembrie 2008

nebunie in the city


In ultima perioada am avut parte numai de intamplari care m-au facut sa cred ca nimic nu ma mai mira in ziua de astazi.Serios!daca maine o sa vad un om cu un rahat mare in cap mergend pe strada,chiar nu m-as mai mira...Acum 2 zile, am plecat spre facultate mai devreme,ca sa am timp sa trec si pe la o librarie sa imi iau 2 pixuri...toate bune si frumoase pana cand ajung in locul cu pricina si observ cu entuziasm ca trebuie sa ma asez la o coada mirifica...doar o singura vanzatoare in ditamai libraria.In timp ce doamna impacheta nu stiu ce hartie pentru un om,ceilalti se uitau la ceas...La un moment dat striga aceasta vizibil iritata la un barbat care se plimba pe acolo:"cheam-o ma pe Rodica,nu vezi cata lume e aici?unde s-a dus??" peste 5 minute apare si cealalta vanzatoare cu viteza melcului...o intreaba pe tipa din fata mea ce doreste:"hartie fotografica".Derutata,ca si cum abia atunci facuse cunostinta cu marfa pe care o avea in magazin,vanzatoarea o intreaba pe colega sa:"auzi,ma, da' unde e hartia fotografica??" R:"uita-te si tu acolo, prin depozit. "Pleaca doamna si dupa alte 5 minute,vine parca nepasatoare:"nu mai avem hartie foto
grafica".Ma intreaba si pe mine in cele din urma ce vreau,aleg 2 pixuri si doamna incearca sa scaneze suportul cu pixuri...Nu reuseste,vine cealalta si ii arata...Nu vreau sa stiu cate injuraturi si-a luat de la cei din spatele meu:D Intre timp,pana platesc eu pixurile,doamna cealalta se intoarce din depozit plina de nervi.Aduce hartia fotografica,o pune pe masa,in fata celeilate spunand:"Uite!asta e hartie fotografica!".Imi venea si sa rad,si sa plang,serios...Uite ca in ziua aia am aflat si eu cum e sa iti petreci 20 de minute intr-o librarie cand vrei 2 pixuri...
Si asta nu e tot!In ziua urmatoare,mergand spre facultate cu Cristina,o batrana ca vai de mama ei se apropie de noi pe strada,foarte amarata....ma asteptam sa zica"da-ti-mi si mie 1 leu..."da' de unde?ce credeti ca ne-a intrebat"N-aveti o tigara?" am ramas afis!
Nu mai vorbesc de vesnica problema din ratb,unde n-ai loc sa arunci un ac de mosi si de babe,care desi nu merg bine,ies la plimbare...sau de alte probleme cum ar fi cele de ordin olfactiv.Ma abtin de data asta...
In ceea ce priveste traficul din Bucharest City...e o problema veche si se pare,chiar fara rezolvare...Sa parcurgi intr-o ora cu autobuzul un traseu pe care l-ai face pe jos in 15 minute e deja demn de cartea recordurilor....Sa stai la un semafor pana se face verde si iar rosu de 7 ori e ceva normal...sa vezi cum soferul plictisit si el iese la o tigara in plin trafic...e,bineinteles,normal...o zi placuta si voua!:)

Niciun comentariu: